دانلود نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision

دانلود نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision
در این پست می‌خوانید:

با دانلود رایگان نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision از نرم‌افزارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره، می‌توانید به تحلیل فرآیند شبکه‌ای ANP و تحلیل سلسله مراتبی AHP بپردازید.

نرم افزار Super Decisions از مهمترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره است که توسط روژان ساعتی همسر دکتر توماس ساعتی در موسسه تصمیم‌گیری خلاق (CDF) طراحی شده است. نرم افزار سوپر دسیژن نرم‌افزاری رایگان است که برای هر دو روش AHP و ANP کاربرد دارد. این نرم‌افزار در بسیاری از زمینه‌های تحقیقاتی و عملی مانند تولید، مدیریت محیط زیست، شهرسازی، حمل و نقل هوایی، نیروگاه‌های کوچک آبی و کشاورزی و … مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار Super Decision از جمله ابزارهایی است که برای انجام مقایسات زوجی، تهیه داده‌ها و اجرای مدل‌ها، مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. پژوهشگران پس از ترسیم شبکه مساله و دستیابی به نظرات خبرگان از طریق مقایسات زوجی می‌توانند این تحلیل و نتایج مربوطه و تحلیل حساسیت‌ها را با استفاده از نرم‌افزار SuperDecision انجام دهند. از بزرگترین مشکلات این نرم‌افزار آن است که قابلیت تعریف چندین کارشناس را ندارد. بلکه باید از میانگین هندسی خبرگان استفاده کرد.

نرم افزار Super Decision برخلاف Expert Choice برای دو سیستم عامل ویندوز و مک ارائه شده است و بدون مشکل بر روی ویندوز 7 به بالا قابل اجرا می‌باشد. این نرم‌افزار به صورت رایگان توسط شرکت تولیدکننده ارائه شده است. اگرچه برای فعالسازی نیاز به یک سریال نامبر معتبر دارد، اما کافی است با یک ثبت نام رایگان در سایت این شرکت، کد فعالسازی مخصوص به خود را دریافت نمایید.

ورژن 3.2 و 2.10 نرم‌افزار را از پیوست می‌توانید دانلود نمایید و برای دریافت سریال نامبر در سایت Superdecisions ثبت نام نمایید. توجه کنید که دریافت سریال نامبر کاملاً رایگان است و اگر برای دریافت آن مشکل داشتید، در پایین همین مطلب در بخش دیدگاه‌ها اعلام نمایید تا راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.

مزایا و ویژگی‌های نرم افزار سوپر دسیژن Super Decision

  • رایگان بودن
  • قابلیت نصب روی ویندوز 7 به بالا
  • ایجاد، تحلیل و مدیریت مدل‌های AHP و ANP
  • پشتیبانی از مدل‌های پیچیده و چندسطحی BOCR (مزایا، فرصت‌ها، هزینه‌ها، ریسک‌ها)

راهنمای فعالسازی:

  • پس از نصب نرم‌افزار وارد سایت superdecisions.com شده و یک ثبت نام رایگان در آن انجام دهید و سپس وارد اکانت خود شوید.
  • در صفحه Downloads در سایت مذکور، نسخه نرم‌افزار موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب ورژن نرم‌افزار، اگر وارد سایت شده باشید، سریال نامبر شخصی خودتان همراه با تاریخ انقضای آن را دریافت خواهید کرد.
  • توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور ثبت نامی در سایت را به خاطر داشته باشید تا پس از انقضای سریال نامبر، نسبت به دریافت سریال نامبر جدید اقدام نمایید.
  • نرم‌افزار سوپر دسیژن را باز کرده و سریال نامبر دریافت شده را در آن وارد نمایید.
جعبه دانلود فایل۲ فایل
نرم افزار Super Decision ورژن 2.10 نرم افزار Super Decision ورژن 3.2
گزارش خرابی لینک دانلود
دیدگاه‌ها ۳
ارسال دیدگاه جدید